Od 12. do 18. ožujka ove godine slavio se Tjedan mozga, u svijetu poznat i kao Brain Awareness Week. Cilj ovog tjedna, koji se obilježava već sedamnaestu godinu, bio je upoznati javnost s istraživanjima mozga i neuroznanosti općenito. Kako bi dali i vlastiti doprinos ovoj prilici, odlučili smo pokrenuti novu školsku tradiciju – Interdisciplinarni dan, čija je prva tema bila upravo mozak.
Ideja radionica bila je da učenici nauče o svojim aktivnostima, reakcijama, percepciji i pamćenju na zabavan i originalan način.
Prva radionica zvala se Gore – ne, dolje!. Učenici su radom u grupama trebali postići zajednički cilj spuštanja štapa na pod tako da svi učenici u svakom trenutku dodiruju štap sa samo dva prsta. Osim što su se zabavili, učenici su naučili da rad u skupinama znači suradnju i koordinaciju te naučili kako njihov mozak povezuje informacije koje dobije u smislenu cjelinu, a sve sa ciljem postizanja određenog cilja.
Druga radionica uslijedila je nakon kratkog filma o građi i funkcijama mozga, a zvala se Čaša osjećaja. Učenici su izvlačeći iz čaše papiriće sa funkcijama mozga morali u grupi pantomimom predočiti određeni osjećaj kako bi ga drugi sudionici odgonetnuli.
Treća radionica Manje je više uključivala je vježbu kratkoročnog pamćenja. Svaka grupa dobila je tanjur sa 10-tak različitih predmeta skrivenih ispod tamnog prekrivača. Učenici su imali 5 sekundi da prouče sadržaj tanjura, a zatim su trebali zapisati na papir što su zapamtili.
Pretposljednja radionica pod nazivom Znam te, znaš me uključivala je proučavanje različitih vrsta inteligencije prema Gardneru. Učenici su trebali prema listiću pronaći u svom razredu osobu koja bi bila najuspješnija u izvršavanju nekog zadatka. Tako su naučili da postoji 9 različitih vrsta inteligencije i da je kod svakog domaninatna određena skupina.
Veliko finale ovog vrlo zanimljivog i zabavnog poslijepodneva bila je radionica Velika krađa. Simuliranjem krađe mobitela profesorice učenici su naučili kako policijski inspektori ispituju svjedoke i koliko je važna percepcija svega oko sebe.
Učenici su ocijenili interdisciplinarno poslijepodne odličnom ocjenom jer im je pružilo priliku da na neobičan i drugačiji način nauče nešto novo i sistematiziraju znanja koja već posjeduju.