Učenike učimo učiti s razumijevanjem – to je jedna od misli vodilja kojoj su se posvetili svi profesori PPG-a. Ne samo da svi profesori prvašima predstavljaju najbolji način kako učiti njihov predmet, nego i redovito održavamo radionice na temu učenja, savladavanja gradiva i osvještavanja pozitivnih navika.
Tako je u četvrtom razredu održana radionica “Učim, a nije mi zlo”. Naša profesorica psihologije Ana Ribarić Gruber još jednom je pokazala kako se uspješno učenje može naučiti.
Kad smo suočeni s obavezama, obično shvatimo da stara narodna poslovica „Što se mora, nije teško“ nije posve točna. Ono što moramo napraviti često nam najteže pada. Koliko god bili svjesni važnosti redovitog učenja, organizacije vremena i metoda koje učenje čine učinkovitim, učenicima nerijetko nedostaje glavni čimbenik koji nas vodi prema uspjehu – a to je motivacija. Cilj ove radionice upravo je bio da učenici prepoznaju emocije i koriste ih kao motivirajući čimbenik za učenje.
Na početku radionice maturanti su osvijestili emocije koje se javljaju na početku učenja i one su bile uglavnom neugodne. Potom su se bavili emocijama koje učenici doživljavaju za vrijeme učenja. U toj fazi doživljavaju nešto ugodnije emocije… Očekivano, učenici se najbolje osjećaju kad nauče gradivo.
Nakon toga su maturanti u malim grupama izrađivali plakate na temu: Što mi pomaže da se dobro osjećam kad naučim gradivo?
Slijedio je korak u budućnost – zamišljanje da je cilj ostvaren (odlični rezultati na maturi, upis na željeni fakultet) i osvještavanje koraka koji su učenike doveli do tog cilja. Radionicu su završili lijepim mislima, koje bi učenike mogle potaknuti na učenje.