Istraživački rad je istraživanje ”u malom” kojim pokušavamo dati odgovor na uočeni problem i naučiti što je moguće više o području koje istražujemo. Istraživačko učenje može biti neposredno, pri čemu učenici primjenjuju neposredno iskustvo, ili posredno, kada se učenici koriste odgovarajućom literaturom. Tijekom istraživačkog rada primjerena je i grupna suradnja, što kod učenika stvara osjećaj odgovornosti za vlastiti rad i rad cijele grupe, preuzimanje različitih uloga, razvijanje komunikacijskih vještina te poboljšanje odnosa među učenicima.
Biti dio prirodoslovne grupe omogućava učenicima nadogradnju i dopunjavanje u školi stečeno znanje, stjecanje samopouzdanja i vjere u svoj rad i razmišljanje, učenje javnom i jasnom izražavanju svog mišljenje i prijedloga, uspostavljanje suradnje mladih istraživača i obrazovnih ustanova, omogućiti najboljim mladim istraživačima da se predstave na natjecanjima. Bavimo se tematikom vezanom za zaštitu okoliša, kemijom prehrane i nutricionizmom, kemijom u svakodnevnom životu i kućanstvu.
Voditeljica grupe je profesorica Elma Kerić.